
بروزرسانی: 30 خرداد 1404
ارسال پیامک لیست سیاه و روش هایی برای آن
در کل سه روش برای آن وجود دارد: استفاده از پیام صوتی، به کارگیری سرویس خدماتی و استفاده از ماژول ارسال سریع.
ارسال پیامک لیست سیاه مخابرات را چگونه می توان انجام داد؟ در این مقاله به بررسی چند راهکار ساده برای این کار پرداخته ایم. متخصصین بازاریابی و تبلیغات به خوبی می دانند که عدۀ زیادی از کاربران، شماره های تبلیغاتی مخابرات را وارد لیست سیاه خود کرده اند. بنابراین امکان ارسال پیامک تبلیغاتی برای آنان وجود ندارد. به همین دلیل، عدۀ زیادی تصور می کنند که فرستادن پیامک تبلیغاتی برای افراد کاری بیهوده است. از این رو لازم است به بررسی دقیق تر این مسئله بپردازیم و ببینیم با چه روش هایی می توان ارسال پیامک لیست سیاه را انجام داد.
منظور از لیست سیاه یا بلک لیست چیست؟
برای دریافت خطوط خدماتی می توانید با پشتیبانی ایده پردازان تماس بگیرید تا مراحل آن به دقت برای شما شرح داده شوند. دقت کنید که دریافت این خطوط مستلزم پر کردن تعهدنامه و تحویل برخی مدارک هستند. این تعهدنامه به صورت حقوقی بوده و شرکت ها باید شماره ثبت، کد ملی و شناسۀ خود را ارائه دهند. بدین ترتیب می توان به راحتی ارسال پیامک لیست سیاه را در اولویت کار قرار داد. البته شرکت هایی که فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز نکرده اند، امکان دریافت چنین خطوطی را نخواهند داشت. علاوه بر این گفتیم که امکان ارسال پیامک تبلیغاتی به لیست سیاه از طریق خطوط خدماتی نیز وجود ندارد.
اگر سیم کارت شما همراه اول است با ارسال عدد ۲ به ۸۹۹۹ می توانید متوجه شوید که آیا پیامک های تبلیغاتی برای شما فعال هستند یا خیر. در صورت فعال بودن، پیامکی با این موضوع دریافت می کنید که: «مشترک گرامی پیامک تبلیغاتی شما فعال است و در صورتی که پیامک های تبلیغاتی شما فعال نباشد، پیامکی با این مضمون دریافت خواهید کرد: مشترک گرامی پیامک تبلیغاتی شما تا ۲۴ ساعت آینده فعال می شود.» حال اگر از مشتریان ایرانسل باشید می توانید عدد ۱ را به ۵۰۰۵ ارسال نمایید تا از فعال بودن پیامک های تبلیغاتی خود آگاه شوید. با وجود این ها، عبور از شماره های مسدود شده و ارسال پیامک لیست سیاه روش های مشخص و مختلفی دارد. در ادامه به معرفی چند مورد از این روش ها پرداخته ایم.
ارسال پیامک لیست سیاه با سیم کارت
خوشبختانه شرکت ایده پردازان امکان تازه ای را برای کاربران خود فراهم کرده است. شرکت هایی که قابلیت دریافت خطوط خدماتی ندارند می توانند از طریق ماژول باشگاه مشتریان اقدام به دریافت سیستم پیامکی نمایند. در باشگاه مشتریان، خطوط عمومی وجود دارند که توسط خود شرکت به صورت خدماتی درآمده اند. بدین ترتیب کاربران می توانند با استفاده از یکی از این خطوط، پیامک های مختلف را به لیست سیاه خود و بدون هیچ گونه محدودیتی ارسال نمایند. خطوط باشگاه مشتریان بسته به تعداد ارقام، قیمت های متفاوتی دارند. شما می توانید یکی از این سرویس ها را به مدت یک سال اجاره کرده و پس از آن اقدام به تمدید قرارداد نمایید.
نتیجه گیری
- در این مطلب به بررسی روش های ارسال پیامک به لیست سیاه مخابراتی پرداختیم.
- اس ام اس مارکتینگ یکی از روش های مناسب برای تبلیغات به حساب می آید.
- سه روش مختلف برای ارسال پیامک وجود دارد: پیام صوتی، ماژول ارسال سریع و خطوط خدماتی، که می توانید متناسب با نیاز خود از آن ها استفاده کنید.
- برای ارسال پیامک با خطوط خدماتی ملزم به ارائۀ شماره ثبت، کد ملی و شناسۀ شرکت خود خواهید بود.
- در شرکت ایده پردازان می توانید با دریافت خط باشگاه مشتریان اقدام به ارسال پیامک لیست سیاه نمایید.
پرسش های پرتکرار
خطوط خدماتی تفاوت های زیادی با خط شخصی و خطوط تبلیغاتی دارند. بنابراین توانسته اند مزایای زیادی را برای کاربران خود ایجاد نمایند. در ادامه به مرور برخی از مهم ترین مزایای آن ها پرداخته ایم.
- ارسال پیامک از طریق وب سایت و اپلیکیشن برای ارسال کد فعال سازی یا تشکر بابت خرید و ثبت نام
- ارسال پیامک هایی برای یادآوری پرداخت بدهی از طریق پنل یا سرویس وب سایت پیامک
- اطلاع رسانی دانشگاه ها، مدارس و آموزشگاه ها برای تشکیل کلاس و دیگر موارد
- ارسال پیامک یادآوری تمدید بیمه برای شرکت های بیمه گذار
- پیامک های تبریک تولد با امکان ارسال به صورت اتوماتیک توسط دفترچه تلفن
- پیامک های دارای جنبه اطلاع رسانی
امتیاز به این مطلب