
بروزرسانی: 21 تیر 1404
آموزش فعال و غیرفعال کردن پیامک های تبلیغاتی همراه اول و ایر | smsdrive
پنل اس ام اس برای ارسال پیامک تبلیغاتی قابلیت های زیادی به شما می دهد. با این حال همانطور که در ابتدا هم گفته شد استفاده از سامانه ی پیامک تبلیغاتی برای بازاریابی باید از راه های اصولی آن صورت پذیرد. شما باید از امکاناتی متناسب با نیاز های خودتان بهره بگیرید ، تا بازخورد هایی که دریافت می کنید مثبت بوده و موثر واقع شود. فناوري اطلاعات و ارتباطات،بستر ارزان و درعين حال بسيار موثري را در اختيـار مجريان تبليغاتي قرار داده است كه يك نمونه از ابزارهاي آن، پیامک تبلیغاتی می باشد.
سامانه پیام کوتاه
گزینه اول برای شما سرویسهایی که مبتنی بر محتوی هستند را نمایش میدهد، این همان سرویسهایی است که به ازای دریافت پیامک از شارژ شما کم می شود. اگر اصول مربوط به بازاریابی پیامکی را درست درک کنید، یک قدم به موفقیت نزدیک تر شده اید. گزینه چهارم شماره شخصی که برایتان پیام تبلغاتی ارسال کرده است را وارد نمایید. شروع و پایان در هر کاری بسیار مهم است توجه به شروع پیام و نحوه نگارش آن را عنوان کردیم اما پایان پیامک نیز مرحله بسیار مهمی است که باید به آن توجه نمایید. اگر پیامک شما تا آخر خوانده شود، یعنی شما در معرفی و تبلیغات خود ۹۰درصد موفق عمل کرده اید. در این صورت است که مخاطب می تواند به شما، برند و کسب و کارتان اعتماد کند و در نهایت منجر به خرید و یا دریافت خدمات ازکسب وکار شما شود.
شما با ورود به حساب کاربری و پنل پیامکی خود قادرید گزارش ها و آمارهای دقیق پیامک های ارسال شده و دریافت شده مخاطبین را مشاهده کنید. از دیگر مزایای ارسال پیامک تبلیغاتی نسبت به سایر روشهای بازاریابی، امکان فیلتر کردن مخاطبین هدف بر اساس نیازهای شماست. این به شما کمک می کند که بیشتر با مشتریان بالقوه خود در ارتباط باشید و در حقیقت، تبلیغات هدفمند انجام دهید.
- هم اکنون شما موفق به فعال کردن پیامک های تبلیغاتی اپراتور ایرانسل شده اید.
- دلیل این موضوع این است که 90 درصد پیام ها در عرض 3 دقیقه باز میشوند.
- در نتیجه می توانید یک تبلیغات هدفمند داشته باشید و دقیقا برای مشتریان بالقوه ای که ممکن است به محصولات یا خدمات شما نیاز داشته باشند، پیامک ارسال می کنید.
- مهم نیست که سیمکارت شما ایرانسل باشد یا همراه اول یا حتی رایتل، چون ما در این مقاله به طور کامل روش حذف پیامک های تبلیغاتی را توضیح دادیم.
- با انتخاب شهر و محله مورد نظر از روی نقشه به راحتی ارسال پیامک انبوه خود را به شماره های ایرانسل و همراه اول انجام دهید.
- با ارسال کد 1 لیست سرویس های فعالی که دارید، طی چند ثانیه برایتان پیامک می شود.
در مجله خبری اس ام اس درایو بهترین زمان برای ارسال پیامک انبوه به صورت کامل تری به موضوع انتخاب زمان مناسب برای ارسال پیامک پرداخته ایم. بر این اساس می توان گفت که ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی نسبت به سایر روش های تبلیغات، بسیار اثربخش تر خواهد بود. بنابراین طبیعی است که اکثر شرکت های بزرگ به دنبال برخورداری از این شیوه تبلیغاتی باشند. در مثال بالا، هدف پیامک اول تبلیغ محصولات یک فروشگاه است و به همین دلیل در دسته ی پیامک های تبلیغاتی جای می گیرد. اما برخلاف پیامک اول، پیامک دوم یک پیامک در جهت اطلاع رسانی است و در دسته ی پیامک های خدماتی جای می گیرد.
http://civil-architecture.irبه این معنا که شما علاوه بر هزینه ارسال باید هزینه ی دیگری برای خرید پنل پیامکی نیز پرداخت کنید. اما پنل های اس ام اس ایده پردازان ثبت نام و خرید رایگان دارند و شما تنها بسته به تعداد ارسال پیامک هزینه پرداخت خواهید کرد. اگرچه انتخاب جامعه هدف مناسب برای ارسال پیامک انبوه اهمیت فراوانی دارد، اما برای رسیدن به بهترین نتیجه کافی نیست ..!! برای استفاده صحیح ازاین تکنولوژِی و به کارگرفتن اثربخش آن درعرصه فعالیتهای بازاریابی، شما باید علاوه بر جامعه هدف مناسب، به نکاتی از قبیل شیوه نوشتار متن پیامک خود و همچنین زمان ارسال آن توجه داشته باشید.